28 april 2008

Vervolg: Swa laat borsthaar waxen om ontbossing aan te klagen!!!

Zie forum vrijdag 25 april.
Deze moedige daad is nu wel in een stroomversnelling: Miljoenen e-mails stromen binnen om een plukje borsthaar van de Swa. Op eBay worden gigantische bedragen geboden ! Aanvraag om Heiligverklaring is opgestart door Daneels (Prioriteit 100% dossier ligt boven dat van onze koning !!). Maar aangezien ik zeer licht behaard ben zit ik nu met een probleem! Dat was dus een hoopje haar van niks.
Nu heb ik al gevraagd aan mijn zoon om borsthaar en ook aan Davy om borsthaar te leveren tegen een zacht prijsje. Maar mijn zoon is een keiharde onderhandelaar en Davy springt nu ook op die zijn kar natuurlijk, de geldwolven. Anders doe ik wel een borsthaar import vanuit China een land in volle democratie !!

Nu vraagt U zich waarschijnlijk af; hoe zit dat nu met die ontbossing? Ik zou het begot niet weten, die doe gewoon verder zeker? Als Ann Van Elsen haar bloot gat al niet helpt......in Afrika?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen