26 juli 2013

"Verbaasd dat hij zo'n schrik van de regen had"


vr 26/07/2013 - 11:02 Edmond KnevelsAls het regent moet je schuilen. Dat dacht ook deze kikker, die een tweetal maanden geleden op foto vastgelegd werd door de Indonesische fotograaf Penkdix Palme. En daartoe vond de kikker een wel erg "menselijke" manier. De foto ging snel viraal, en zopas gaf de 27-jarige Palme meer uitleg over zijn verbazingwekkende foto op nieuwswebsite SWNS.
"Ik hou ervan om kikkers te fotograferen. Toen het dus begon te regenen, ben ik onmiddellijk naar buiten gelopen om er eentje te vinden."
"Ik kon het niet geloven toen ik een kikker een blad zag knuffelen en het gebruikte als een paraplu."
"Eigenlijk was ik verbaasd dat die kikker zo’n schrik had van de regen, maar het was dan ook erg somber en miezerig. Hij leek echt bezig zichzelf te beschermen."
"Hij bleef zo een dertigtal minuten lang zitten, en sprong pas weg toen het opgehouden had met regenen."
"Misschien lijkt het alsof ik de foto genomen heb in een of ander oerwoud, maar het was gewoon op de grond van de tuin van mijn buur", besloot de man, die zich pas sinds een zestal maanden op fotografie toelegt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten