11 april 2012

Waarom Nikon, daarom..........


Deze "modderige" Nikon D3 foto werd gepubliceerd op Flickr . Ik nam contact op met de fotograaf en dit is zijn verhaal:
"Dat was een van mijn body's voor vogels fotografie. Ik gebruik een drijvend vlot voor foto's van watervogels te maken, maar het waterniveau die dag was erg laag, dus ik moest kruipen in de modder om de foto's te nemen die ik wilde. Ik moest voortdurend water gieten op het LCD-scherm om de modder weg te spoelen, dus ik maakte mijn foto's. De lens geïnstalleerd op de body is een Nikkor 500 f / 4 VR. Na de shoot maakte ik de camera schoon en plaatste hem in een droge kast. Hij werkt nog steeds feilloos: al terug met zeehonden gewerkt, geen enkel vuiltje in de camera. Hier zijn de foto's van die dag "


Geen opmerkingen:

Een reactie posten