16 april 2009

Buschauffeur ontslagen omdat ze leven van kikker redde

Een Franse buschauffeur is ontslagen omdat ze haar dubbeldekker langs de kant van de weg parkeerde om een kikker te redden. Al dertien jaar werkte Christina Pommerel voor het Duitse busbedrijf RBO in Regensburg, maar op enig mededogen hoefde ze niet te rekenen.
"Een van de passagiers deed zijn beklag bij de directie", aldus een stomverbaasde Pommerel. "Daar vertelden ze me dat ik niet mocht gestopt hebben en die kikker tot moes gereden moest hebben. Toen ik zei dat ik zoiets niet over mijn hart kreeg, kreeg ik mijn C4."
"Dat beestje zat op het midden van de weg", doet Pommerel het verhaal. "Ik vertraagde, zette mijn knipperlichten op, stapte uit en zette die kikker in een doos. Ik ging ermee naar de zijkant en liet hem daar weer vrij. Ik dacht er zelfs niet meer aan, tot ik van de directie die klacht op mijn bord kreeg."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten