6 januari 2010

Dakar-Belg Cucurachi: "In slaap gevallen op motor"

Tijdens de rally gaat de Belg door de hel

Voor de start van de rally in Buenos Aires liet Cucrachi zich nog verwennen door enkele babes.

De vierde etappe in de Dakar-rally was ongemeen zwaar. De Belgische motorrijder Enio Cucurachi (KTM) beleeft een heel zware Dakar, hij viel zelfs in slaap. "Maandag was de hel. Door de hitte kreeg ik een benzineprobleem en toen dat opgelost was ben ik minstens 30 keer gevallen in het mulle zand. Pas om twee uur kwam ik toe in het bivak. Na een uur slapen heb ik de etappe van dinsdag voorbereid, een rit die begon met een verbindingsrit van bijna 400 kilometer. Het was een echte Dakaretappe, met langzame en snelle stukken en vooral veel duinen. Ik hou van de duinen en heb gedurende enkele kilometers een wagen kunnen volgen, waarna ik hard tegen de grond geklapt ben. Ik ben gewoon in slaap gevallen op mijn motor. Nadien ben ik rustig naar het bivak gereden. Ik heb geen verwondingen overgehouden aan mijn valpartij, maar ik heb overal pijn en ben bijzonder moe."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten