12 oktober 2009

Everything Reminds Me of Her

Wachtend op iemand of iets die je de weg zal vertellen
Moe van het liggen in de zon
of thuis blijven om naar de regen te kijken
En dan op een dag kom je erachter dat er tien jaren achter je liggen
Niemand vertelde je ooit te gaan, je mistte het startschot
Dus je rent en je rent om de zon bij te houden, maar ze gaat onder
Dezelfde zon op een andere manier maar ik ben ouder
Minder adem en een dag dichterbij de dood
Ieder jaar wordt korter, lijkt de tijd niet te kunnen vinden
Plannen en gedachten die of tot niks leiden of geen juist gemaakte foto
Rondhangend in stille wanhoop is ook een manier
De tijd is weg, sommige gedachten zijn over
Dacht dat ik wat meer zou hebben te zeggen
Thuis, weer thuis in mijn hoofd
Ik ben daar graag wanneer ik maar kan
Het luiden van een ijzeren bel
Zegt de gelovigen op hun knieën te gaan
Om de zacht gesproken magische leugens van betovering te horen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten