20 juni 2009

"Ik vind mijn sterretjes wel mooi"



Kimberley Vlaeminck heeft toegegeven dat ze haar tatoeage wel mooi vindt. Het 18-jarige meisje werd bekend dankzij de 56 sterretjes op haar gezicht.
Vlaeminck was te gast in de Nederlandse talkshow 'De zomer draait door'. Volgens presentator Jakhals Lex was het meisje wel tevreden over haar tatoeage, zoals tatoeëerder Rouslan Toumaniantz zelf beweert.
Lex deed daarom alsof de camera's uitstonden en vroeg aan Vlaeminck: "Je vader was wel kwaad, hé?". Het meisje lachte en antwoordde: "Jaja". Toen Lex haar daarna vroeg of ze het mooi vond, zei ze: "Het is mooi, maar niet voor iemand als ik". De presentator herhaalde de vraag en toen zei Vlaeminck: "Ja, ik vond het zelf wel mooi".
Volgens de West-Vlaamse werden haar woorden verdraaid: "Ik wilde zeggen dat ik de bovenste helft van mijn gezicht met die sterren wel mooi vind. Maar zo is het gewoon te veel".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten