25 februari 2009

Bioloog vangt 350 kilo zware rog

Maeklong River

Een bioloog uit Hampshire heeft de vangst van zijn leven gedaan. De man haalde een 350 kilogram zware rog boven. Hij had de hulp van twaalf mannen nodig om het beest uit het water te halen.
Indrukwekkende vangst
"De rog sleurde me bijna overboord, gelukkig kon een collega me vasthouden aan mijn broek", vertelt Ian Welch (45). De Brit deed de vangst op de Maeklongrivier in Thailand. "Ik probeerde uit al mijn macht om het beest aan boord te halen maar het lukte niet. Mijn armen deden pijn en mijn benen gingen trillen. Toen we de rog eindelijk van de bodem kregen, ging het relatief makkelijk." Toen het beest bovenwater kwam, werd het stil aan boord. Iedereen keek met open mond naar de gigantische vangst. "Ik kon daarna echt niets meer klaarmaken. Ik heb nog een pintje gedronken en voor de rest van de dag geslapen."
Links: http://www.siamfishingtours.com/maeklongriver.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten