5 februari 2009

Jesus died for somebody’s sins, but not mine!

Geld, ga weg.
Zoek een goede baan met een goed loon en het is in orde.
Geld, het is een gas.
Grijp die poen met beide handen en maak een geheime voorraad.
Nieuwe auto, kaviaar, vier sterren dagdroom, ik denk dat ik een honkbalteam ga kopen.
Geld, kom terug.
Ik ben oke Jack, hou je handen van mijn stapel.
Geld, het is een hit.
Zwijg me over dat doe-goed-gezeik.
Ik zit in de elite eerste klasse reiscoupé
En ik denk dat ik een Lear straalvliegtuig nodig heb.
Geld, het is een misdaad.
Verdeel het eerlijk maar neem geen stukje van mijn taart.
Geld, zeggen zeis de wortel van al het hedendaagse kwaad
Maar als je om opslag vraagt is het geen verrassing dat ze er geen geven.
Ik stond in mijn recht!
Ja, absoluut in mijn recht!
Ik stond zeker ik mijn recht!
Je stond ongetwijfeld in je recht. die kerel vroeg gewoon blauwe plakken!Ja!
Waarom doet iemand niets?
Ik weet het niet, ik was erg dronken op dat ogenblik!
Ik zei hem net, dat hij niet in nummer 2 mocht.
Hij vroeg waarom hij niet vrij binnen mocht?
Nadat ik had geroepen en geschreeuwd en hem verteld had
Waarom hij niet vrij binnen mocht.
Het kwam als een zware slag, maar we hebben de zaak opgelost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten